Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de chatfunctie op een website steeds vaker gebruik, en jij? Heerlijk toch dat je snel antwoord krijgt en dat je niet eerst een mailtje hoeft te sturen of door een lang keuzemenu hoeft? Er zijn meer mensen die er zo over denken want ruim 15% van de interacties met een klantenservice zal in 2021 via een chatbot verlopen. Dat is ruim 400% meer dan in 2017!
Tot zover de feiten, nu de praktijk. Jij mag een (kort) onderzoek gaan doen naar de mogelijkheden van de chatbot technologie. We hebben verschillende projecten waarbij we een chatbot zouden kunnen inzetten. Dus als jij een goede oplossing hebt gevonden kun je het ook direct gaan testen en analyseren! Wordt onze expert op het gebied van chatbots en leer ons hoe wij dit het beste kunnen gaan inzetten.
Mooie opdracht toch? Dat vinden wij ook en daarom nodigen we je van harte uit voor een kop koffie bij ons op kantoor. Kun je direct kennismaken met de rest van ons leuke team! Oh ja misschien goed om te vertellen dat je elke middag kunt aanschuiven bij onze gezamenlijke lunch, je meegaat op onze teamuitjes en je bij een goed opgeleverde opdracht een leuk zakcentje kunt verdienen!